Wednesday, March 10, 2010

hai blogku!!huhu~

salam .......




erm .. lame gle x tulis pape kat sini .. banyak keje.tapi sepatutnye tu xleh dijadikan satu excuse kan ..
aku jelus le .. nape rami org boleh tulis pe yg diorg rase tp dlm mase yg same, ayat diorg cantek gle??
herm .. mmg diorg sume de bakat le.huhu.tp yg for sure nye .. mesti diorg tulis ape yg diorg betul2 rase kan!
blog ni bagus gak utk release kan luahan hati kite .. and at the same time, aku rase klu ngan cara yg betul, kite gak dapat muhasabah diri .. diri kte ni..
n lagi satu, blog ni cam kawan kite lak sebab die cam dengar je ape yg kite rasa; sedih, happy, marah or pape je .. herm ..
aku hope sgt2 dapat jd a better person yg dapat hepikan sume org including myself!

so, Amnah Ahmad Kamil!!!
it's time to wake up !!!!
bak kate teman tukar2 hadiah dr annual dinner semalam (9 / 3)
from fatihah:
'the best way to make your dreams come true is tour dreams come true is to
WAKE UP!!


P/s:thanx a lot fatihah,for the pooh watch n utk nasihat tu jugak!!sgt2 berterima kasih!:)



huhu mmg kena ar ayat tu ngan aku coz lately ni aku cam xbtol skit .. day dreaming byk .. moody n malas gle nak study.exam da dekat gle ni ..
herm .. sedarle amnah oi ..
ya Allah, bimbinglah aku,
sedarkanla aku bahawa aku ni mmg seorg hamba yg leka..
kurniakanlah aku taufiq n hidayahMu ya Allah...semoga Engkau sentiasa memberi berkat dan rahmatMu kepadaku,kpd mama n abahku,adik-beradikku,saudara-maraku,kawan2ku,muslimin n muslimat sluruh alam...amin
rindu mama n abah..tp ble kat msia,aku rs cam aku xleh wat pape lg utk diorg..so,aku kena blaja n berjaya!!so that aku dapat wat 'something utk diorg!ya Allah,perkenankanlah niat ku ini..

nak letak pic gak la..huhu..



time ni kat masjid nabawi,madinah..rindu sgt..ble teringat balik..ma,take care ye..abah pon jg diri tau..i'll try my best here..miss you guys!!!!



okla..rasenye tu je kot wat skrg ni..hope nak n dapat tulis lagi after this.


salam~












3 comments:

dealova said...

waa...
k.amna.sy pun rindu ngn msjd nabawi tu...=((

k.amna..i know u can do it sis!!

amnah kamil said...

thanx wani..wani mmg cekap la..no wonderla rami yg senang ngan wani!wani best2!

Anonymous said...

nah, angah ni...kamu jgn malas2 tau..kitorg kat cni sume doakan kamu ok n blh buat medic baik2..luv u n miss u--atah