Wednesday, September 16, 2009



my family

untuk pengetahuan korg,aku baru dpt abg ipar last may..best gler!huhu.abg amirul namanye..
tp yg sedeynye,time angah kawen,aku xde..xpela..mase tu pon aku exam.nak wat camne,xkanle sebab aku lambat lak angah nak kawen kan?lagipon benda baik ne ley wat lambat2 kan..skarang Alhamdulillah semua ok.

smoga angah n abg amirul bahagia dunia akhirat..amin~

dalam pic tu,ske sgt tgk ma n abah.mama n abah klu xpakai baju same warna,xsah!huhu..c0mey2!

time ni kat KLIA,anta aku blk mesir..dlm pic ni sorg lak xde..syerap lak xde..sbb die yg amik pic ni.huhu.xpe2,nanti pic kat bawah ni de die..nak tgk?nah...

nampak xdie..alahai..kecik je pon kan pic ni?huhu..xpela.asalkan ade kn?hihi..


em k le..len kali aku letak pic lagi k..

smoga keluargaku sentiasa dilimpahi rahmatNya~amin..

4 comments:

alysha_alia said...

kak am!!!
kak am dah balek egypt balek ke?
ke still kt malaysia lagi?

fara_kemeqa said...

huhu...dah update upenyer...
hehe
dh ingt pasword rtu erk..
huhu
bes frenz ak sume dah brade djaln yg betul...
ak ni bler lg agknyer erk huhu

naff said...

weh.
update.update.
:)

~dek ama~ said...

sebijik upe kak am..mak akak kan tu??edit ar lagi blog..cam best je..