Friday, March 19, 2010

Miss my Alot sooooo much!

salam alaik..

tadi 8-12 pg de hari keluarga(Gen-X) kat stadium.best sgt2..mulenye,aku cam malas gle nak pegi.yela,igtkan nak abiskan practical books yg berlambak lagi tu n yg kena hantar esok!!!huahua..
tapi,ble pk2 balik,okla,xpela joinla..kejap je..8-12 je kan..xpayahla join pape,tgk2,beli2,sudah...hehe..tp sampai2 je..aku tbe2 je pg kat sarah,daftar name..ape ni??haha..seyes,dari umah,nana da cakap xnak main pape,aku pon xnak main gak..tp pe nak wat..gatai sgt aku ni..
tp,dgn main ni la,aku dpt kenal byk org baru yg study kat mansoura ni gak..best..mmg sesuatu benda tu,kalau kite nak jadikan die best,aku percaya gle..yg semuanya dtg dari sikap kite sniri.maksud aku,klu kite nak best,kite kena rase benda tu best n kite kena bg kerjasama 100% n insyaAllah benda tu akan jadi seperti mana yg kite nak nanti..n sebaliknyela kalau kite nak benda tu best tp kerjasama pon nak xnak,cane benda nak jadi kan!!huahua..asik membebel ajer..
tp td yg lawak nye,aku dala xpenah men futsal,skali main daa td..amik kau,tendang bola pon senget..haha..main bola baling dapat johan woo!!sonok2 sgt2..huhu.release la gak tensi kat otak ni..walaupon aku ni sepatutnye xperlu tensi pon..huhu..
pastu sambil2 main tu,de gerai2 jual makanan msia.nana le yg tolong beli2 tu.coz aku ni bz skit..huhu.(tq nana).nana de beli nasi kerabu..weh..sedap tol...hilang rindu jap.n paling bestnye,aku rase aku tau caner nak wat solok!!rase2nye jela..haha..xsabar nak try!hehe..

last2 abis td,group aku,'the fantastic four'(chewaahh..) bahagi2 kan hadiah b4 kitorg sume balik..n kami sume sgt le puas hati..huhu..bukan sebab menang tp rasenye kitorg main pon dgn begitu enjoynye!!huhu..nanti len kali aku letak pic kitorg kat stadium td k..

ni gp aku..the fantastic four..


haha..byk plak cakap pasal gen-x tu ye..huhu
padahal title lari gle..
hehe..ctenye ade sangkut paut gak k.
aku de kucing kat msia.ritu blk winter jap,3weeks je,kucing2 tu sume sayang gle kat aku..haha..n kucing yg plg tue,alot(name sbena jenglot-diberi oleh abah)..haha..aku tukar name die kpd alot mase kat klinik sbbnye,doctor tu xpaham name jenglot tu..huhu..tp papepon,alot ttp jenglot n jenglot ttp alot..hihi..pastu,aku rinnddu sgt kat alot rini,xtau nape..pastu tbe2 kat stadium td,de senior tanye2,'sape nak kucing parsi?'..best x??kalau ikutkan hati,nak je aku bela.leh la wat hilang rindu skit kan..aku mmg syg gle kat kucing n aku dpt rase kucing2 pon syg aku..haha..pasan gle eh..pastu aku pk la logik..yela aku bukan dok sorg2 kat umah.de housem8,room8 kan..xlehla selfish..so,xjadila nak bela kucing tu..sedih kan??xtau nak hilang rindu kat alot caner..
pastu on da way balik umah td,aku nampak sekor kucing sebijik cam alot!!ya Allah!!bestnye..tp yg xbestnye,kucing kat sni,sume sombong2..aduss..xbestkan!haha..yela,mayb die terkejot kot tgk aku pandang die dgn penuh perasaan..haha..sape soh jiwang sgt amnah!!take it easy sudah..haha..tp xpela..yg pasti,sekarang ni,kucing2 kat sini ble aku meow kat diorg,at least diorg da pandang la gak.drpd dulu2,aku meow2,diorg ignore je tau!menyampah!haha.nak tau pesal diorg ignore?sebabnye..cara aku meow tu lai..aku meow2 version malaysia..haha.lawakkan..tbe2 satu ari tu aku terdgr de bdak tu acah2 kucing,aku dgr die meow 'niow...niow'..haha..slame ni aku wat 'meow2..'patutla kucing2 kat sini xlayan..haha..
herm..ble cte camni,rase ok skit rindu kat alot tu..sbenanye,ble rindu kat alot,mesti terindu kat family gak coz ble mase aku ngn alot je,mesti family aku de skali..huhu..huish..byk btol kenangan ngan alot..huahua..nak tulis pon mesti xmuat nanti..haha..xpela..sket2 le..huhu

(ni la alot kesayanganku..)

eeee.geramnye 'iffah ni!!nak aku tunjuk gambar ke ha...(kite tunjuk gambar awak karang..hahahaha..)..('iffah pon gelak malu2..haha..)

huhu..merepek pulak aku..k...sudah2..nak solat asar..

alhamdulillah,secara keseluruhannye,aku rase hari ni berjalan dgn baik.terima kasih ya Allah..semoga Engkau menjadikan aku sebagai insan yg lebih berguna lg utk agamaku,keluargaku serta muslimin muslimat..

take care sume..doakan yg terbaik buat aku ye!

salam~





1 comment:

Anonymous said...

la sayangnye tak dpt bela kucing parsi tu kan nah...org tak reti2 lagi nak main ngn alot, risau die gigit..huhuhu--atah