Saturday, November 22, 2008

sad Day

sedeyla hari ni....xtau nape..maybe dapat tau brite yg menyedihkan kot..n tambah2 lg dalam otak ni da banyak benda nak kene pikir n de mcq lagi next week...
adusSs...camne nak release ni???
n skrg rindu sgt kat family..windu mama,abah,angah,amni n muhammad amir!!!!dapat tau sumthin wr0ng happened to amni.

adik, kakyang harap kamu tabah tau...kakyang sayang kamu.kamu jgn wat benda yg bukan2 ye.kalau tension jgn simpan dalam hati n kalau sakit jgn lupe gtau kakyang kat sini.k0rang sume jgn risau yg org akan risau kalau korg gtau brite sedey c0z if k0rg xgtau lagi sedey kan?
ya Allah, slamatkan n berkatilah familyku...

h0pe ma n abah sentiasa sihat walafiat...

c0p!:td tsyn,4jam...penat gler!!!..n mansoura ni xley sejuk lagi ker!jalan td rase cam nak mati kesejukan je..ley x aku start pakai bj 'bubble'???ermmm...

4 comments:

fara_kemeqa said...

emmm..sbr taw mena..
kter nie takley nak lari dr masalah..
aku pn de mslh gak...fmily problem...
huhu..nsb skunk nie aku tak pekse kalu tak pch gak otk aku huhu...kter sbg kakak mampu bedoa je...
smoge adk2 kter ikot mcm kter kan...
k take cre lurve u...mis u...
add aku taw...

initrahartini said...

herm..ade blog rupenyer..nway kak tini mau linx k blog menah...jgn sedey2...biar sedey skrg dari kemudian hari..ecece..hehe

lynntermizi said...

hey hey kak amnah!igt ama lg?
adik org kat bawah nieyh~~
hehehe..im so sory to hear about amni,moga2 semuanya okeh..
kak amnah kt mesir yea?wah wah wah how cool! arie 2 dgr diorg ckp kak amnah kt indon, silap la 2..hehe do link me okeh! n update more!

naff said...

nape meni?
klu ade pape ko nk cte, cte la kt aku..
aku ade dgr cte gak aritu..
tp aku xsure la btul ke x..
ok...
:)