Wednesday, December 31, 2008

erm..tension nyer...

assalamuaikum.............huhu
lamenye da x update..
tapi aku bukannye jenis update2 person..hakhak
ari ni rase cam nak express perasaan lak..
sedih,takut...hepi ade gak..sebab xsume benda yg jadi ri ni menyedihkan
huhu...tapi nape kblakangan ni byk bende mentensionkan ha???xtaula nak express camne..but mayb aku je kot yg rase tension2 ni c0z exam is deadly near!!!!!n aku takut!!nak bace buku pon takut!!hem..
ok..relax2..papepon,Allah is always there for me..no matter wut...Allah will help me..tq Allah..

ya Allah..tolongla aku dalam menempuhi dugaan n cabaran di atas bumi ni..sesungguhnya mmg byk yg Kau berikan hidayah kepada ku di bumi anbiya' ni...byk cabaran n dugaan yg mematangkan aku..n juga byk benda yg menguji kesabaran aku..kalau kat msia, maybe aku xkan dapat rase benda2 camni..mesti ape2 pon aku akan refer to mama n abah.tapi kat cni byk benda belajar sendiri..n kawan2 pon mmg byk sgt membantu aku..thanx korang..tanpa korang kat cni,tanpe ukhwah yg terjalin ni,xkan mungkin aku dapat jalani hari2 di mansoura ni..hemm

skrg ni cam banyak benda jadi..ade yg best,ade yg xbest..kalau boleh,mestila kite xnak langsung ade benda yg xbest tu kan..?tapi kite xboleh sesekali duduk di zon selesa yakni benda best2 je c0z kadang2 kalau kite di zon selesa,kite akan cepat rase lupa.n xkan cuba utk memperbaiki diri..erm..

skrg ni aku harap sgt..semua masalah dapat di selesaikan..bukan masalah aku je tapiaku harap masalah kawan2 aku pun dapat selesai jugak..aku yakin..Engkau pasti tahu ape yang terbaik..insyaAllah,semua akan selesai..

tapi aku still kene igtkan diri jgn tension2 sgt..c0z overdose tension ley susahkan diri aku gak nanti..hakhak..
so Amnah!!!!!!jgn tension2 naa..huhu..

k...nanti2 aku update ag..tata..salam

3 comments:

initrahartini said...

jgn tension sngt k..ade keje skit 4 u..singgah k 2 my blog..k. tini tag menah

dealova said...

kak amnah~!
dah2.jangn sedey2..
napa lama x nmpk akk kt kuliah ek?
link2~~!!!

~dek ama~ said...

salam..kak am..nape dah lame xupdate..la ni dah 2 sept..dah 9 bulan lebh da ni??