Saturday, November 13, 2010

selamat hari lahir abahku~


Selamat Hari Lahir Abah
13.11.1959


Lahirlah seorang insan yang bernama Ahmad Kamil bin Johar Ali..iaitu, bapaku..
sebenarnya, aku xla pandai sgt nak wat ayat macam orang lain..tapi nye,sempena hari lahir abah hari ni,hajat hati teringin sangat nak wat satu post khas buat Abah..walaupun ianya xseberapa=)

Ya Allah, terima kasih yang xterhingga atas kurniaanMu iaitu abah dan mama buatku di dunia ini..sesungguhnya aku amat bersyukur dengan segala pemberianMu..
Abah, terima kasih yg teramat sgt kerna sudi melayan kerenahku selama ini yang ntah apa2,
mintak maaf sangat2 dengan segala kesalahan yg telah aku lakukan selama ini,
Abah lah abah yang terbaik n terbest di dunia dan akhirat.
Ya Allah, rahmati dan berkatikanlah kehidupan Abahku.jadikan sepanjang umurnya semasa di dunia ini sentiasa berada dalam rahmatMu.sesungguhnya aku amat menyayangi abahku.rahmatilah abahku ya Allah~

Ya Allah,semoga aku dapat bersama-sama dengan Abahku, Mamaku, dan adik beradikku yang lain serta Khayra, di duniaMu yang kekal kelak.ya Allah, perkenankanlah doaku.ameen.

p/s: teringat pulak mase darjah 4 ke 6(xingat), Abah suruh kami adik beradik tukar gelarannya yg dari Ayah ke Abah..haha..lawak sgt.Abah teringin dipanggil 'Abah', mungkin kerna itu panggilan arwah atuk aku dulu.tapi, antara adik beradik yg lain,akula yg paling degil xmahu panggil Abah.aku tetap panggil 'Ayah'.tapi bila panggilan Ayah da xdilayan oleh Abah, lame2 tu aku paksakan diri pangil Abah.huhu.yela,sape yg nak kena hirau je kan..=)
tapi skarang ni aku rase, panggilan Abah lagi manja dari Ayah..huhu.tapi bergantungla kepada perasaan individu tu kan..

oppss..banyak lak melalutnye..huhu..ok,sampai sini jer~


Abah, ur0xmalife la!!
sayang Abah sangat2!!!!


2 comments:

lala fara said...

ok bebeh...ak dah bace...SELAMAT HARI BAPA...ops...selamat HARI LAHIR pak cik kamil...semoga sentiase tersenyum disamping keluarga tersayang... :)

~mydear164~ said...

salam..haha..aik?nape lambat shari wish ni??ooo..lupe ek..ptut la pg2 da call nk voip..haha..

k ar,u ar the best:P