Saturday, November 6, 2010

putih


salam alaik'


hati ini tiba2 terasa sedih sgt bilateringat kat Putih. tadi tengok video Alot,pastu terus teringat kat yg lain2..

pastu bila tengok pic Putih yg aku snap before aku balaik sini, hati ni rase sayu,sedih sgt aku rase..


khas buat Putih..

Putih,

kalau kau masih hidup, pulanglah kepangkuan kami..sesungguhnya kau salah satu yg menyerikan kehidupan kami..


Putih,

kalaupun kau telah tiada di dunia ini,

moga2 kita dapat bertemu nanti di duniayang kekal selepas ini, buat selamanya..


kakyang rindu kamu sgt2 Putih..

abah,mama,atah,kak ude,abg amir pun rindu..

apatah lagi adik2 n kakak km..Alot,Rain,Panther..


smoga kau sentiasa dalam keadaan yg selamat..


ya Allah,tabahkanlah hatiku dan keluargaku..semoga kami sekeluarga sentiasa dicucuri rahmat dan berkatMu..

ameen.


3 comments:

~mydear164~ said...

khaira xtindu ke??haha..kak,ape putih tu..?dtg dr mana??bkn kat egypt kan?

amnah kamil said...

khara rindu gle2 jugak..huhu..putih tu kucing yg kat pic yg kak am post tu la..tula die putih.x,tu putih malaysia~

makinpudar said...

hahaha...ak rase putih p cari teman idup kot amnah...ala,kucing pon nk kwn2 gak..insyaALLAH ade je tu..xpon,ade orng jge..sbb die kan comel...